Η επίτευξη ενός στόχου δεν ανήκει απαραίτητα μόνο
σ’ ένα πλαίσιο. Και μάλιστα όταν ο στόχος είναι πολύπλοκος, η μέθοδος
δεν πρέπει να είναι μονόπλευρη στο γνωστικό επίπεδο. Κάθε συνοριακή
πλευρά πρέπει να αξιοποιηθεί για την επίλυση του συγκεκριμένου
προβλήματος άσχετα αν επιφανειακά δεν φαίνεται άμεσα η συμβολή της.
Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013
Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένα από τα μεγαλύτερα
προβλήματα, ίσως και το μεγαλύτερο, στην παιδαγωγική είναι το πώς να
παρακινηθεί ένας μαθητής για να μάθει. Πολλοί παιδαγωγοί και ψυχολόγοι
έχουν μιλήσει για την περιέργεια των παιδιών και για την έμφυτη
ικανότητά τους για μάθηση (Bloom, 1982α, 1982β. Bruner, 1966. Ellis,
1989). Όμως, το αναμφισβήτητο γεγονός, ό ως πραγματικά το ζει και το
ξέρει ένας εκπαιδευτικός σε οποιαδήποτε βαθμίδα της εκπαίδευσης,
Η Ρωσία μετέφρασε το Σύνταγμά της στα ελληνικά - Ο Β.Πούτιν στον Μυστρά - Γιατί;
Σε μία ασυνήθιστη
κίνηση η Ρωσική Ομοσπονδία προχώρησε στην μετάφραση του ρωσικού
Συντάγματος στην ελληνική γλώσσα και αυτό έρχεται να προστεθεί σε μία
σειρά κινήσεων που δείχνουν ότι η Ρωσία επενδύει στην Ελλάδα πέρα από
την απλή διακρατική σχέση μεταξύ των δύο χωρών στην ανάπτυξη στενών
σχέσεων με τους Έλληνες πολίτες.
Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013
Βόμβα της Σερβίας στο τραπεζικό σύστημα – Το ΔΝΤ σε κατάσταση πανικού!
Οι σοσιαλιστές της Σερβίας εγκαταλείπουν το τραπεζικό σύστημα του
ευρωπαϊκού μοντέλου και προκαλούν τις έντονες διαμαρτυρίες της
Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου! Παραιτήθηκε ο
Dejan Soskic, πρόεδρος της Κεντρικής Τράπεζας Σερβίας, ενώ η θητεία του
έληγε το 2016! Στην Ευρώπη και ειδικότερα στα Βαλκάνια
Οι δανειστές μας: "Tρόικα: Σε όλη τη Δύση υπάρχουν άστεγοι, εσείς πού κολλάτε;"
Με μοχλό
πίεσης την ανάληψη της προεδρίας της Ε.Ε. από την Ελλάδα, ζυγίζοντας την
επιθυμία τής κυβέρνησης να αναλάβει καθήκοντα χωρίς να υπάρχουν εκκρεμότητες με
τους δανειστές, η τρόικα εξακολουθεί να ασκεί πιέσεις, εξαιτίας των διαφορών
που χωρίζουν τις δύο πλευρές σε καθοριστικά ζητήματα για την αξιολόγηση.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)