"...τ' αληθινό μπόι τ' ανθρώπου μετριέται πάντα με το μέτρο της λευτεριάς..." Γιάννης Ρίτσος --- "...το σκοτάδι δεν μπορεί να διώξει το σκοτάδι. Μόνο το φως μπορεί να το κάνει αυτό. Το μίσος δεν μπορεί να διώξει το μίσος. Μόνο η αγάπη μπορεί να το κάνει αυτό..." Martin Luther King --- "..από μεν ησυχίης και ραθυμίης ή δειλίη αύξεται, από δε τής ταλαιπωρίης και των πόνων αι ανδρείαι... Ιπποκράτης --- "...είναι αδύνατο να θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του και κυριαρχείται από αυτά..." Πυθαγόρας
  • Ο καρκίνος είναι ένας μύκητας ... ΚΑΙ είναι ιάσιμος!

  • Πατρίδα δεν είναι το κράτος

  • Θεραπεύστε το πεδίο σας – Θεραπεύστε το σώμα σας

  • Έχουμε φτάσει στο σημείο...Τώρα!

  • Το πραγματικό πρόσωπο της Ευρώπης - μια άλλη προσέγγιση

  • Η άγνωστη γνωστή πραγματικότητα που ζούμε!

  • ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ!

  • ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΘΕ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ!!!

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΑΛΗΘΕΙΕΣ

Ο κ. Πέτρος Κλεάνθους, ο οποίος «είναι Πολιτικός Επιστήμονας, μέλος της Ε.Ε. ΑΚΕΛ Λεμεσού» δημοσίευσε άρθρο στον Φιλελεύθερο της 15ης Οκτωβρίου 2010 και στην Σημερινή της 16ης Οκτωβρίου, με τίτλο «Ο Χριστόφιας, ο Μακάριος και η Λύση Ομοσπονδίας»...

Ο κ. Κλεάνθους, παραθέτει και την εν λόγω συμφωνία Μακαρίου Ντενκτάς, για να μας «αποδείξει» πως είναι ο Μακάριος που δέχθηκε την «διζωνική»! Την παραθέτω όπως την παρέθεσε, για να την έχουμε μπροστά στα μάτια μας:

«1) Επιζητούμε μια ανεξάρτητη, αδέσμευτη δικοινοτική ομόσπονδη Δημοκρατία. 2) Το έδαφος υπό τη διοίκηση της κάθε κοινότητας πρέπει να συζητηθεί υπό το φως της οικονομικής βιωσιμότητας ή παραγωγικότητας και της ιδιοκτησίας γης. 3) Θέματα αρχών όπως η ελευθερία διακίνησης, ελευθερία εγκατάστασης, το δικαίωμα περιουσίας και άλλα εξειδικευμένα ζητήματα, είναι ανοικτά για συζήτηση, λαμβάνοντας υπόψη τη θεμελιώδη βάση ενός δικοινοτικού ομοσπονδιακού συστήματος και ορισμένες πρακτικές δυσκολίες, οι οποίες μπορεί να προκύψουν για την τουρκοκυπριακή κοινότητα. 4) Οι εξουσίες και αρμοδιότητες της κεντρικής ομοσπονδιακής κυβέρνησης θα είναι τέτοιες, ώστε να διασφαλίζουν την ενότητα της χώρας λαμβανομένου υπόψη και του δικοινοτικού χαρακτήρα του κράτους».

Και την σχολιάζει ο κ. Κλεάνθους: «Το πρώτο σημείο της συμφωνίας προνοεί μια ανεξάρτητη Δικοινοτική, Ομοσπονδία, ενώ το δεύτερο σημείο αποτελεί σαφή υπογράμμιση του γεγονότος ότι η κάθε κοινότητα θα διοικεί συγκεκριμένο έδαφος, εισάγοντας με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τη σύζευξη της δικοινοτικότητας με τη διζωνικότητα»!!

Εσείς παραθέσατε κ. Κλεάνθους τα σημεία της συμφωνίας! Αν υπάρχει κάποια παράλειψη στα όσα παραθέσατε, δεν ευθύνεται κανένας άλλος εκτός από εσείς! Πείτε μας λοιπόν: Πού ακριβώς στα όσα παραθέσατε, μιλά εκείνη η συμφωνία για «διζωνικότητα» ή ακόμα έστω για «δύο περιφέρειες»; Και πως βγάζετε εσείς και το ΑΚΕΛ τέτοιο συμπέρασμα; Εγώ ισχυρίζομαι, όπως και πολλοί άλλοι, πως ο Μακάριος εννοούσε «πολυπεριφερειακή», και μάλιστα οπωσδήποτε σε σχέση με την έκταση της Τ/Κ ιδιοκτησίας και την βιωσιμότητα των περιφερειών, εννοούσε, ισχυρίζομαι εγώ, προφανώς την Λεμεσό, την Πάφο, και την Λάρνακα στις οποίες υπάρχουν απείρως μεγαλύτερα ποσοστά Τ/Κ περιουσιών και εν πάση περιπτώση ΟΧΙ την Κερύνεια όπου το 88% της ιδιοκτησίας ανήκει στους Ε/Κ!!!!

Βέβαια εσείς οι ΑΚΕΛικοί αρέσκεστε στους μονολόγους σας και είσαστε μοναδικά ταλέντα στην διαστρέβλωση! Αλλά αν παρ’ ελπίδα θα ηθέλατε να μάθετε και κάτι πέρα από εκείνα που σας δίνει το κόμμα και διαβάζετε, διαβάστε, ας πούμε, λιγάκι τα γραφτά (βιβλία και άρθρα….) την κ. Φανούλας Αργυρού, η οποία αποκάλυψε, μέσα από τα αρχεία του Εγγλέζικου ΥπΕξ, το πώς οι Εγγλέζοι εισήγαγαν τον τούρκικης απαίτησης όρο «διζωνική», και τα «Ερμηνευτικά Σχόλια επί του κυβερνητικού εντύπου «Κύπρος και Ομοσπονδία» της Κίνησης για Ελευθερία και Δικαιοσύνη στην Κύπρο …. Τι στο καλό! Εμείς μπήκαμε στον κόπο και διαβάσαμε το δικό σας πόνημα με τίτλο «Κύπρος και Ομοσπονδία», με την φρούδα βεβαίως ελπίδα να μάθουμε τι εννοείτε με τον όρο ΔΔΟ…….

Θα συστήσω κάτι στον κ. Κλεάνθους. Όχι δικό μου αλλά μεταφορά σ’ εμάς από τον από ενάμιση αιώνος μακαρίτη Διονύσιον Σουρλήν το οποίο λέχθηκε σε καφενείο του Αγρινίου και συμπεριέλαβε ο Σουρλής στην πρώτη επιστολή του της 1η Μαΐου 1866, προς τον εκδότη της τότε Αθηναϊκής «Αυγής», με τίτλο «Η Πάπισσα Ιωάννα και η Ηθική», προς υπεράσπιση του Ε. Ροΐδη έναντι του αφορισμού του από την τότε ηγεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Και αυτό κ. Κλεάνθους ισχύει για όλους όσους γράφουν χωρίς να έχουν τίποτε να πουν: «Ο ωφελιμότερος τρόπος να μεταχειρίζονται μερικοί άνθρωποι το μελάνι των θα ήτο να εμαύριζαν με αυτό τα υποδήματά των»…….



Ανδρέας Τ. Λουκάς



Υ.Γ. Όσο για τον Μακάριο στον οποίο φορτώνετε τα πάντα, καλά του κάνετε! Επειδή είναι πάνω σας που βασίστηκε, πίστεψε στον πολυδιαφημισμένο «πατριωτισμό» σας, και ήρθε σε ρήξη με την χούντα το 1974. Και μας αφήσατε όλους στα κρύα του λουτρού……

Υ.Γ.2 Θα ήταν καλό να ακούσουμε όλοι την απάντηση σας στο εξής: Εφόσον η συμμέτοχη της εοκαβήτα στο πραξικόπημα της χούντας ήταν προδοσία, η δική σας επιμονή, που κάνατε σκοπό της ύπαρξης σας σαν άτομα και σαν κόμμα το «τσιμέντωμα» των αποτελεσμάτων εκείνης της Προδοσίας, τι είναι;


















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες Αναρτήσεις