Ένας νέος διαγωνισμός που διεξάγει η γνωστή σοκολατοβιομηχανία και
όχι μόνο της Nestlé στη Μ. Βρετανία προβάλει την ιδέα της ηλεκτρονικής
παρακολούθησης σαν κάτι το αστείο και ενθουσιώδες … ναι, μεν, αλλά για
βλάκες. Η καμπάνια έχει τον τίτλο “Θα σε Βρούμε” και το διαγωνιστικό
κομμάτι αφορά την τοποθέτηση ενός τσιπ παρακολούθησης μέσα στη
συσκευασία μίας σοκολάτας, επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο στη Nestlé να
εντοπίσει τον/την τυχερό/ή που αγόρασε την “τυχερή” σοκολάτα μέσω
δορυφόρου και να στείλει έτσι μία ομάδα άμεσα για να παραδώσει το
χρηματικό έπαθλο.
Τα λόγια της διαφήμισης το επιβεβαιώνουν: “Το περιτύλιγμα της
σοκολάτας έχει μία ένα τσιπ εντοπισμού GPS. Όταν αυτό ενεργοποιηθεί, θα
στείλει σήμα μέσω δορυφόρου στο διάστημα που θα επιστρέψει στη γη. Αυτό
θα ειδοποιήσει το μυστικό δωμάτιο ελέγχου που θα στείλει μία ομάδα
κρούσης αποτελούμενη από προσωπικό ειδική εκπαίδευσης. Θα επιβιβαστούν
σε ένα ελικόπτερο, θα εντοπίσουν την τυχερή σοκολάτα και θα παραδώσουν
το έπαθλο των 10,000 λιρών.»
Δες το διαφημιστικό στο βίντεο και σκέψου … αν μπορείς !!!
Παρατηρήστε
ότι οι νικητές του διαγωνισμού εντοπίζονται από μία μονάδα ειδικών
δυνάμεων που τους “συλλαμβάνουν” σαν να ήταν τρομοκράτες ή εχθροί της
χώρας. Ωστόσο, αντί να τους χτυπήσουν και να τους στείλουν χωρίς πολλά
πολλά στη φυλακή τους δίνουν 10,000£. Βλέπετε, λοιπόν, πώς η αστυνομία
είναι φιλική; Φιλικοί πράκτορες πηδούν από το ελικόπτερο και σας
χαρίζουν χρήματα! Είναι τέλειο… μέχρι το σημείο που οι ίδιες τεχνικές θα
χρησιμοποιούνται και ήδη χρησιμοποιούνται για να συλλαμβάνουν όσους δεν
συμμορφώνονται με το σύστημα και να τους στέλνουν σε “άγνωστες
φυλακές.”
Εσείς ξεχάστε ό,τι διαβάσατε και πηγαίνετε να δώσετε τα πολύτιμα
χρήματα σας στην Nestlé αγοράζοντας τα δηλητήρια που σας πουλάει !!
Δώστε μια ματιά Ο Άγνωστος Χημικός Πόλεμος και «Codex Alimentarius» η Εξαφάνιση του Ανθρωπίνου Είδους Όπως Το Γνωρίζουμε επίσης … και Το Νερό Της Φύσης Υπό Έλεγχο …
Πηγή: http://www.terrapapers.com/?p=18542
Πηγή: http://www.terrapapers.com/?p=18542