Μπορεί να νερό να γίνει καύσιμο για ένα αυτοκίνητο? Εννοώ είναι αλήθεια? Η απάντηση είναι ΝΑΙ !Μπορεί ένα αυτοκίνητο να καίει νερό.
Υπάρχει βέβαια ένα μικρό πρόβλημα : Τα αυτοκίνητα που θα καίνε 100%
νερό θα περάσουν δεκάδες χρόνια για να παραχθούν σε
μαζική κλίμακα. Η τωρινή διαθέσιμη μέθοδος χρησιμοποιεί ακόμη βενζίνη η πετρέλαιο. Το νερό είναι συμπλήρωμα που αυξάνει δραματικά την αυτονομία. Χρησιμοποιείται λίγο ρεύμα από την μπαταρία του αυτοκινήτου σας για να διαχωρίσετε το νερό σε ένα αέριο που ονομάζεται ΗΗΟ. Το ΗΗΟ σημαίνει δύο μέρη Υδρογόνου και ένα μέρος Οξυγόνου. Το ΗΗΟ ονομάζεται αέριο Yull Brown. Είναι ένα αέριο που η φλόγα του δεν καίει το χέρι σας και ταυτόχρονα λειώνει τον χαλκό και το τιτάνιο σαν κερί!
μαζική κλίμακα. Η τωρινή διαθέσιμη μέθοδος χρησιμοποιεί ακόμη βενζίνη η πετρέλαιο. Το νερό είναι συμπλήρωμα που αυξάνει δραματικά την αυτονομία. Χρησιμοποιείται λίγο ρεύμα από την μπαταρία του αυτοκινήτου σας για να διαχωρίσετε το νερό σε ένα αέριο που ονομάζεται ΗΗΟ. Το ΗΗΟ σημαίνει δύο μέρη Υδρογόνου και ένα μέρος Οξυγόνου. Το ΗΗΟ ονομάζεται αέριο Yull Brown. Είναι ένα αέριο που η φλόγα του δεν καίει το χέρι σας και ταυτόχρονα λειώνει τον χαλκό και το τιτάνιο σαν κερί!
Με αυτήν την τεχνολογία κινούνται ήδη πολλά αυτοκίνητα. Το αέριο ΗΗΟ είναι τρείς φορές πιο δυνατό από την βενζίνη.
Δείτε τι έγραφε ο Ιούλιος Βέρν το 1874 για το νερό ως καύσιμο! «Yes,
my friends, I believe that water will one day be employed as fuel, that
hydrogen and oxygen which constitute it, used singly or together, will
furnish an inexhaustible source of heat and light, of an intensity of
which coal is not capable. «(Jules Vernes, 1874, The Mysterious Island,
chapter 11)
Υπάρχει μια διαδικασία που δεν είναι γνωστή στον νόμο για τις πατέντες στις ΗΠΑ. Η
κυβέρνηση των ΗΠΑ διατηρεί το δικαίωμα κάθε νέα πατέντα που φτάνει στο
γραφείο να την χαρακτηρίσει «απόρρητη» κάτω από το κάλυμμα της Εθνικής
Ασφάλειας. Οι απόρρητες πατέντες φυσικά δεν βγαίνουν στις αναζητήσεις!
Πολλές από τις πατέντες ΗΗΟ είναι αυτής της κατηγορίας. Πολλοί εφευρέτες
που κατέθεσαν πατέντες για ΗΗΟ τους είπαν να το «ξεχάσουν», τους
διέταξαν να πάψουν να εργάζονται με αυτό το θέμα και να μην το
ξανά-αναφέρουν ποτέ. Οι συσκευές και τα εργαλεία τους κατασχέθηκαν.
Γιατί άραγε;
Οι ελάχιστες συσκευές που κυκλοφορούν νόμιμα εκτός εξαιρέσεων,
παράγουν μεν ΗΗΟ αλλά κρατάνε και χρησιμοποιούν μόνο το Υδρογόνο!!! Αυτό
είναι επιθυμητό γιατί μας πηγαίνουν στα Fuel Cells με Υδρογόνο. Την
επίσημη τεχνολογία του μέλλοντος. Όπου πάλι θα εξαρτόμαστε από τις ίδιες
εταιρείες!
Αυτό δεν συνέβη μόνο στην Αμερική αλλά μέχρι την Αυστραλία. Στο
παρελθόν, υπήρξαν πολλές αναφορές για απειλές κατά της ζωής, διαρρήξεις
και κλοπές και φωτιές στα εργαστήρια. Επίσης πολλοί «περίεργοι» θάνατοι
των ερευνητών. Όταν κάνει κάποιος μια εφεύρεση που χτυπά την δύναμη των
καρτέλ και τον συνεχιζόμενο πλούτο τους, είναι το πιο επικίνδυνο
επάγγελμα στον κόσμο!
Σας παρουσιάζω εδώ ένα σύστημα νόμιμο με ΗΗΟ , που μπορείτε να
χρησιμοποιήσετε της
http://www.magnumtuning.com/en/subcategorylist/car-truck-suv-ecu-performance-chips-fuel-savers-water4gas/hho-water4gas-hydrogen-generators-efie-adjusters
Χρησιμοποιεί υδρόλυση και νερό βρύσης για να γλυτώσετε λεφτά από τα
καύσιμα. Δουλεύει με βενζινοκίνητες και ντιζελοκίνητες μηχανές. Απαιτεί
μόνο ελάχιστο νερό από ΤΗΝ ΒΡΥΣΗ με λίγη Baking Soda ως καταλύτη, για
πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα οδήγηση χαμηλού κόστους. Οι μηχανές
εσωτερικής καύσεως εργάζονται με ένα συνδυασμό καυσίμου και αέρα για να
διαμορφώσουν ένα καύσιμο μίγμα. Η διαδικασία αυτή είναι χαμηλής
αποδόσεως. Το 75% η καλύτερα τα ¾ της ισχύος του καυσίμου χάνεται γιατί
μετατρέπεται σε θερμότητα. Το σύστημα HHO water4gas αντικαθιστά το
καύσιμο με αέριο υδρογόνου στην μηχανή σας. Το υδρογόνο καίγεται
καλύτερα με τον αέρα, οπότε αυξάνει τα χιλιόμετρα που κάνετε με ένα
λίτρο βενζίνη.
Συντήρηση απαιτείται κάθε 2 η 24 εβδομάδες ανάλογα με την χρήση.
Δηλαδή λύνεται τις πλάκες του Hypercell HHO Generator και τις
καθαρίζετε! Διάρκεια ζωής τουλάχιστον 4 χρόνια, η τιμή του είναι $249.99
.
Το πλήρες σύστημα της http://www.magnumtuning.com
στοιχίζει 899.99 δολάρια, και είναι εξειδικευμένο για κάθε αυτοκίνητο. Η
εγκατάσταση από τον τεχνικό γίνεται σε μια ώρα. Είναι πλήρως
συναρμολογημένο και με τα καλώδια. Αποτελείται από πολλά εξαρτήματα, και
είναι όλα απαραίτητα. Επιτυγχάνει οικονομία 45% όπως υποστηρίζει η
εταιρεία.
Σημείωση : Εάν κάποιος καταλαβαίνει περισσότερα μπορεί να αυξήσει την
οικονομία σε 90% η και 100% με μια επιπλέον μετατροπή, αλλά αυτό είναι
δικό του θέμα. Είναι εύκολο αρκεί κάποιος να είναι έξυπνος και να
ασχολείται με τις μηχανές εσωτερικής καύσεως των αυτοκινήτων. Η εταιρεία
υπόκειται φυσικά στην Αμερικανική νομοθεσία και είναι αδύνατον να
ισχυρισθεί μεγαλύτερο ποσοστό!
Πλεονεκτήματα : Μεγάλη οικονομία 27-45% ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου.
Μια μονάδα Hypercell HHO Generator παράγει 70 λίτρα/ώρα, χαμηλή
κατανάλωση 20 Αμπέρ. Οι πλάκες του Hypercell HHO Generator είναι
φτιαγμένες από TITANIUM STAINLESS STEEL. Φυσικά μπορεί να χρησιμοποιήσει
κάποιος 2 μονάδες (η 3 με 4 αν πρόκειται για φορτηγό η μηχανή εσωλέμβια
μεγάλης ισχύος για σκάφος) , διατίθενται τα σχετικά σωληνάκια κλπ και
υπάρχουν μοντέλα για 24 volt!!! Φυσικά προτείνω την πλακέτα HHO Pulse
Width Modulator των 100 Amps για την υδρόλυση και όχι απ ευθείας σύνδεση
με την μπαταρία !
Σταθερή λειτουργία χάρις στο ότι η κυκλοφορία του ΗΗΟ ελέγχεται με θερμοστάτη.
Αφαιρεί τα κατάλοιπα άνθρακος από τα πιστόνια και την εξάτμιση.
Μειώνει πολύ τα καυσαέρια.
Αυξάνει την ιπποδύναμη έως 15%.
Μειώνει την θερμοκρασία της μηχανής.
Το kit δεν επιδρά αρνητικά στην διάρκεια ζωής της μηχανής.
Ήσυχη λειτουργία της μηχανής.
Αρκεί να ξέρει κανείς ικανοποιητικά Αγγλικά και την τεχνική ορολογία των αυτοκινήτων!
Φυσικά δεν έχω καμιά οικονομική σχέση με την εταιρεία. Το λέω για τους «πονηρούς» !
Και μην ξεχάσετε τα αντίστοιχα μπουζί ! Σε όσους τολμηρούς το δοκιμάσουν εύχομαι καλή επιτυχία !
Το επόμενο άρθρο θα αφορά τα … Γκαζοζέν στην μοντέρνα τους μορφή, ήρθε άλλωστε ο … καιρός !