"...τ' αληθινό μπόι τ' ανθρώπου μετριέται πάντα με το μέτρο της λευτεριάς..." Γιάννης Ρίτσος --- "...το σκοτάδι δεν μπορεί να διώξει το σκοτάδι. Μόνο το φως μπορεί να το κάνει αυτό. Το μίσος δεν μπορεί να διώξει το μίσος. Μόνο η αγάπη μπορεί να το κάνει αυτό..." Martin Luther King --- "..από μεν ησυχίης και ραθυμίης ή δειλίη αύξεται, από δε τής ταλαιπωρίης και των πόνων αι ανδρείαι... Ιπποκράτης --- "...είναι αδύνατο να θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του και κυριαρχείται από αυτά..." Πυθαγόρας
  • Ο καρκίνος είναι ένας μύκητας ... ΚΑΙ είναι ιάσιμος!

  • Πατρίδα δεν είναι το κράτος

  • Θεραπεύστε το πεδίο σας – Θεραπεύστε το σώμα σας

  • Έχουμε φτάσει στο σημείο...Τώρα!

  • Το πραγματικό πρόσωπο της Ευρώπης - μια άλλη προσέγγιση

  • Η άγνωστη γνωστή πραγματικότητα που ζούμε!

  • ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ!

  • ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΘΕ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ!!!

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

''Ακατάλληλος ο Εισαγγελέας και ανεπαρκής ο Πολυβίου''

Θεσμικά ακατάλληλος να ενεργήσει σε σχέση με τα γεγονότα της 11ης Ιουλίου 2011, κρίνεται ο Γενικός Εισαγγελέας ενώ η Μονομελής Διερευνητική Επιτροπή (Πολυβίου) θεωρείται ανεπαρκές διερευνητικό όργανο, σύμφωνα με επιστολή των δικηγόρων της οικογένειας του αποβιώσαντος κατά την έκρηξη στο Μαρί, Αρχιπλοιάρχου Ανδρέα Ιωαννίδη. Η επιστολή εστάλη σήμερα στον Γενικό Εισαγγελέα Πέτρο Κληρίδη και κοινοποιήθηκε στο Μέλος της Ερευνητικής Επιτροπής κ. Πόλυ Πολυβίου.

Γιατί πάσχει η Μονομελής ΕπιτροπήΣύμφωνα με την επιστολή των δικηγόρων της οικογένειας Ιωαννίδη, Αναστάσιου Αντωνίου και Δημήτρη Αραούζου, η Μονομελής Διερευνητική Επιτροπή («ΜΔΕ»), συστημένη υπό το Κεφ. 44, αποτελεί – σύμφωνα και με σχετική νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων («ΕΔΑΔ») ένα ανεπαρκές διερευνητικό όργανο το οποίο πάσχει νομικά σε 5 βασικά σημεία:

1. Δεν δύναται να κάνει ευρήματα γεγονότων σε σχέση με τα γεγονότα της 11/07/11
2. Δεν δύναται να αποδώσει ευθύνες αστικής ή ποινικής φύσεως σε σχέση με τα γεγονότα της 11/07/11
3. Δεν ανταποκρίνεται και ούτε ικανοποιεί τις υποχρεώσεις της Κυπριακής Δημοκρατίας για ανεξάρτητη και αμερόληπτη διερεύνηση περιστατικού απώλειας ζωής δυνάμει του Άρθρου 2 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου («ΕΣΔΑ»)
4. Το πόρισμα της ΜΔΕ δεν έχει ουδεμία νομική ισχύ και ούτε δύναται νομικά να καθοδηγήσει ή να υποδείξει στον Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας οτιδήποτε ως προς τις ποινικές διώξεις σε σχέση με τα γεγονότα της 11/07/11
5. Το πόρισμα της ΜΔΕ δεν έχει καταστεί σαφές αν θα δημοσιοποιηθεί και η δημοσιοποίηση του βρίσκεται στην διακριτική ευχέρεια του Υπουργικού Συμβουλίου
Για τους πιο πάνω λόγους, σύμφωνα με την επιστολή, οι δικηγόροι της οικογένειας Ιωαννίδη εμφανίστηκαν ενώπιον της ΜΔΕ υπό διαμαρτυρία και εκφράζοντας τις πιο πάνω επιφυλάξεις, τόσο στο Υπουργικό Συμβούλιο όσο και στην ίδια την ΜΔΕ αλλά και τον Γενικό Εισαγγελέα.

Γιατί ο Γ. Εισαγγελέας είναι ακατάλληλοςΣύμφωνα με την επιστολή των οι δικηγόρων της οικογένειας Ιωαννίδη, ο θεσμός του Γενικού Εισαγγελέα κρίνεται υπό τις συνθήκες θεσμικά ακατάλληλος να ενεργήσει σε σχέση με τα γεγονότα της 11/07/11 υπό το πλήρες φάσμα της διακριτικής του ευχέρειας για τους παρακάτω τρεις λόγους:
1. Είναι δυνάμει του Άρθρου 113.1 του Συντάγματος νομικός σύμβουλος της Δημοκρατίας, του Πρόεδρου της Δημοκρατίας, του Υπουργικού Συμβουλίου και των Υπουργών, όλων προσώπων που θεωρούμε πως ενέχουν ποινικής και/ή αστικής ευθύνης σε σχέση με τα γεγονότα της 11/07/11
2. Ο ρόλος του υπό το Άρθρο 113.1 του Συντάγματος συγκρούεται στην παρούσα υπόθεση με τις εξουσίες που του παρέχει το Άρθρο 113.2 του Συντάγματος, ήτοι την εξουσία άσκησης διακριτικής ευχέρειας για ποινική δίωξη οποιουδήποτε προσώπου για οποιοδήποτε αδίκημα βάσει του δημοσίου συμφέροντος
3. Η σύγκρουση ανάμεσα στις εξουσίες και τους ρόλους του θεσμού του Γενικού Εισαγγελέα δεν του επιτρέπουν να ενεργήσει ανεξάρτητα και αμερόληπτα
Σύμφωνα με την επιστολή, ο Γενικός Εισαγγελέας καλείται να επιλέξει μεταξύ του διπλού του ρόλου. Δηλαδή εκείνον του νομικού συμβούλου του Πρόεδρου, του Υπουργικού Συμβουλίου και των Υπουργών και τον ρόλο του θεματοφύλακα της έννομης τάξης και του θεσμού που διώκει ποινικά τον οποιονδήποτε για οποιοδήποτε ποινικό αδίκημα κατά τη διακριτική του ευχέρεια

Οι δικηγόροι της οικογένειας Ιωαννίδη, στην κατακλείδα της επιστολής τους προς τον Γενικό Εισαγγελέα, υπογραμμίζουν δύο θέματα που θεωρούν προβληματικά και τα οποία ενδέχεται να επηρεάζουν την πλήρη απονομή της Δικαιοσύνης στην υπόθεση και τα οποία πιθανότατα να μην μπορούν να εγερθούν από τους ίδιους (τους δικηγόρους) σε ένδικο μέσο:
(1) Την σύγκρουση των συνταγματικών ρόλων του ΓΕ
(2) Το ενδεχόμενο παράβασης των διεθνών υποχρεώσεων της Δημοκρατίας σύμφωνα με:
(α) Το Δίκαιο της Ε.Ε.
(β) Το Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο και συγκεκριμένα:
i. Τις διμερείς και πολυμερείς συνθήκες στις οποίες η Δημοκρατία είναι συμβαλλόμενο κράτος
ii. Το εθιμικό Δίκαιο και τις αρχές του

Ολόκληρη η επιστολή
Παρακάτω παρατίθεται αυτούσιο το κείμενο της επιστολής των δικηγόρων της οικογένειας του Αρχιπλοίαρχου Ανδρέα Ιωαννίδη προς τον Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας, ημερομηνίας 22/08/2011.

Έντιμο Κύριο Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας
Νομική Υπηρεσία της Δημοκρατίας
Απελλή 1
1403 Λευκωσία

Έντιμε Συνάδελφε,

Θέμα: Πιθανές Ποινικές Διώξεις σε Σχέση με τα Γεγονότα της 11/07/11 στην Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» («ΝΒΕΦ»)

Αναφερόμαστε στο ανωτέρω θέμα και ενεργώντας εκ μέρους των Πελατών μας, των διαχειριστών της περιουσίας του αποβιώσαντος Αρχιπλοιάρχου Ανδρέα Ιωαννίδη και της οικογένειας του ιδίου, παρακαλούμε όπως μας απαντήσετε στα ακόλουθα ερωτήματα τα οποία αφορούν αποκλειστικά θέματα που εμπίπτουν στην άμεση αρμοδιότητα και ευθύνη σας, ως αυτές απορρέουν από το αξίωμα σας και τις συνταγματικές και άλλες εξουσίες σας και τα οποία ευλόγως εγείρονται ως προς τις διαφόρου φύσεως νομικές ευθύνες σε σχέση με την έκρηξη στην ΝΒΕΦ την 11/07/11, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών γεγονότων της περιόδου 01/02/2009 μέχρι και σήμερα («τα Γεγονότα»):-

1. Κατά πόσο στα πλαίσια του διεξαχθέντος ανακριτικού έργου εκ μέρους της Αστυνομίας και/ή των ορισμένων για την υπόθεση ποινικών ανακριτών και στα πλαίσια της εποπτείας και/ή επίβλεψης και/ή εξέτασης αυτού από εσάς έχει διερευνηθεί ή διερευνάται το ενδεχόμενο ύπαρξης αξιόποινων πράξεων και/ή παραλείψεων εκ μέρους των ακολούθων προσώπων σε σχέση με τα Γεγονότα (ανάμεσα σε άλλα πρόσωπα σε σχέση με τα οποία ενδεχομένως να διερευνάται ενδεχόμενο διάπραξης αξιόποινων πράξεων και/ή παραλείψεων και ανεξαρτήτως οιωνδήποτε άλλων σχετικών προνοιών του Συντάγματος και της ισχύουσας νομοθεσίας):

(α) Πρόεδρος της Δημοκρατίας
(β) Υπουργικό Συμβούλιο
(γ) Οποιοδήποτε εν ενεργεία και μη Υπουργό

2. Αν η απάντηση σας στο ανωτέρω σημείο 1 είναι καταφατική και δεδομένου του συνταγματικού σας ρόλου ως νομικού συμβούλου των ανωτέρω προσώπων δυνάμει του Άρθρου 113.1 του Συντάγματος, πώς διασφαλίζεται η εκ μέρους σας αμεροληψία στο πλαίσιο της από εσάς εποπτείας και/ή επίβλεψης και/ή εξέτασης του ανακριτικού έργου ως προς το ενδεχόμενο ύπαρξης αξιόποινων πράξεων και/ή παραλείψεων εκ μέρους των ρηθέντων προσώπων;

3. Περαιτέρω, αν η απάντηση σας στο ανωτέρω σημείο 1 είναι καταφατική και δεδομένου του συνταγματικού σας ρόλου ως νομικού συμβούλου των ανωτέρω προσώπων δυνάμει του Άρθρου 113.1 του Συντάγματος, πώς διασφαλίζεται η αμερόληπτη άσκηση των υπό το Άρθρο 113.2 εξουσιών σας και/ή της διακριτικής σας ευχέρειας για ποινικές διώξεις σε σχέση με τα Γεγονότα σε ότι αφορά τα ρηθέντα υπό το σημείο 1 πρόσωπα;

4. Παρά την σχετική επιστολή σας ημερομηνίας 25/07/11 προς εμάς δια της οποίας μας παραπέμπετε στον κ. Πόλυ Πολυβίου, Μέλος της Μονομελούς Ερευνητικής Επιτροπής που διορίστηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο την 14/07/11, σε ότι αφορά το ερώτημα μας επί της υπό εμάς ισχυριζόμενης παράβασης του Άρθρου 2 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου («ΕΣΔΑ»), σας αναφέρουμε ότι δεν θεωρούμε τον κ. Πολυβίου ως το αρμόδιο πρόσωπο να απαντήσει στα σχετικά ερωτήματα μας καθώς δεν εκπροσωπεί και/ή δεν αντιπροσωπεύει και/ή δεν δύναται να εκφράσει την Δημοκρατία ως προς αυτό το θέμα και περαιτέρω το ζήτημα αυτό δεν εμπίπτει και/ή δεν προνοείται υπό τους όρους εντολής της Μονομελούς Διερευνητικής Επιτροπής, ως αυτοί δημοσιεύονται στην Επίσημη Εφημερίδα (20/07/11, σ. 2105, ΚΔΠ 284/2011). Συνεπώς, παρακαλούμε όπως μας απαντήσετε στα ακόλουθα ερωτήματα υπό την αρμοδιότητα σας ως νομικού συμβούλου της Δημοκρατίας, Συμβαλλομένου Κράτους στην ΕΣΔΑ, υπόχρεου τήρησης των υποχρεώσεων που απορρέουν από το Άρθρο 2 της ΕΣΔΑ ως αυτές έχουν νομολογηθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων («ΕΔΑΔ»):

(α) κατά πόσο παραβαίνει η Κυπριακή Δημοκρατία τις υπό το Άρθρο 2 της ΕΣΔΑ υποχρεώσεις της για διερεύνηση των Γεγονότων που προκάλεσαν απώλεια ανθρωπίνων ζωών με τις ενέργειες που αυτή έχει λάβει μέχρι στιγμής για την διερεύνηση των Γεγονότων;

(β) κατά πόσο ο διορισμός και/ή η σύσταση της ανωτέρω ρηθείσας Μονομελούς Ερευνητικής Επιτροπής και οι όροι εντολής της ως αυτοί εμφαίνονται στην ΚΔΠ 284/2011 ανταποκρίνεται και/ή εκπληρώνει πλήρως τις υποχρεώσεις της Δημοκρατίας υπό το Άρθρο 2 της ΕΣΔΑ;

(γ) σε περίπτωση που οι απαντήσεις σας στα σημεία 4 (α) και (β) ανωτέρω συνηγορούν κατ’ ισχυρισμό σας υπέρ της εκπλήρωσης των υποχρεώσεων της Δημοκρατίας υπό το Άρθρο 2 της ΕΣΔΑ, παρακαλούμε εξηγήστε μας πως ακριβώς η Δημοκρατία θεωρεί οτι συμμορφώνεται με την διαδικαστική υποχρέωση που απορρέει από το Άρθρο 2 της ΕΣΔΑ ως αυτή έχει νομολογηθεί από το ΕΔΑΔ;

(δ) Ποιος θεσμός θα εξετάσει, υπό ποιο τρόπο και με ποια κριτήρια το κατά πόσο η Δημοκρατία, ενεργώντας δια μέσου των αξιωματούχων και/ή υπηρετών της, προέβη σε όλες τις απαιτούμενες από αυτήν ενέργειες για να αποτρέψει τον οποιονδήποτε κίνδυνο προς την ανθρώπινη ζωή και/ή την απώλεια ανθρώπινης ζωής;

(ε) Ποιος θεσμός θα εξετάσει, υπό ποιο τρόπο και με ποια κριτήρια το κατά πόσο εκ των οιωνδήποτε πράξεων και/ή παραλήψεων της Δημοκρατίας να ανταποκριθεί στην υποχρέωση που αναφέρεται στο σημείο (δ) ανωτέρω προκύπτουν αξιόποινες πράξεις για αξιωματούχους και/ή υπηρέτες αυτής;

Σε σχέση με τα ερωτήματα μας υπό την παράγραφο 4 ανωτέρω, τα οποία αφορούν τις υποχρεώσεις της Δημοκρατίας υπό την ΕΣΔΑ ή και τις πρόνοιες του Συντάγματος περί Θεμελιωδών Δικαιωμάτων, παρακαλούμε όπως, πέραν της νομολογίας του ΕΔΑΔ της οποίας ήδη λάβατε γνώση δια μέσου προηγούμενης κοινοποιηθείσας προς εσάς αλληλογραφίας μας με τον κ. Πολυβίου, μη εξαντλητικώς συμπεριλαμβανομένων των αποφάσεων του ΕΔΑΔ στις Υποθέσεις Andronicou and Constantinou v. Cyprus (86/1996/705/897, 9/10/1997), Kelly v. The United Kingdom (30054/96, 04/08/01) και McCann v. The United Kingdom (18984/91, 27/09/1995), σημειώσετε και τις νομολογημένες αρχές στις αποφάσεις του ΕΔΑΔ στις ακόλουθες Υποθέσεις:

• LCB v The United Kingdom (23413/94, 09/06/98)
• Öneryildiz v Turkey (48939/99, 30/11/04)
• Budayeva and others v Russia (Nos. 15339/02, 21166/02, 20058/02, 11673/02 and 15343/02, 20.3.08)

Συγκεκριμένα, στην Öneryildiz v Turkey, το ΕΔΑΔ, καταδικάζοντας την Τουρκία για παράβαση του Άρθρου 2 της ΕΣΔΑ, προέβη σε ευρήματα αιτιώδους συνάφειας μεταξύ της αμέλειας της Πολιτείας και της έκρηξης που προκάλεσε τον θάνατο 9 ανθρώπων.

5. Θεωρείτε, ως νομικός σύμβουλος της Δημοκρατίας και των προαναφερθέντων προσώπων, ότι η Δημοκρατία και τα προαναφερθέντα πρόσωπα ως αντιπρόσωποι και/ή αξιωματούχοι και/ή υπηρέτες αυτής, έχουν ενεργήσει κατά πάντα ουσιώδη χρόνο στο πλαίσιο των υποχρεώσεων της Δημοκρατίας που απορρέουν από το πρωτογενές και δευτερογενές Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης («ΕΕ») και συγκεκριμένα:-

(α) Σε συνάρτηση και συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις της Δημοκρατίας υπό την Συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

(β) Σε συνάρτηση και συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις της Δημοκρατίας υπό το ισχύον σχετικό δευτερογενές Δίκαιο της ΕΕ, inter alia τα ακόλουθα δεσμευτικά νομοθετήματα και αποφάσεις και σε συνάρτηση με τις υποχρεώσεις της ως προς αυτά υπό το Άρθρο 29 της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση:-

(i) Κανονισμός του Συμβουλίου (ΕΕ) Αρ. 442/2011 της 9ης Μαΐου 2011 σχετικά με περιοριστικά μέτρα λόγω της κατάστασης στη Συρία (OJ L 121, 10.5.2011, σελ. 1)
(ii) Απόφαση του Συμβουλίου της ΕΕ 2011/273/CFSP (OJ L 121, 10.5.2011, σελ. 11)
(iii) Απόφαση του Συμβουλίου της ΕΕ της 26ης Ιουλίου 2010 για περιοριστικά μέτρα κατά του Ιράν (OJ L 195, 27.7.10, σελ. 39)
(iv) Κανονισμός του Συμβουλίου (ΕΚ) Αρ. 423/2007 της 19ης Απριλίου 2007 σχετικά με ορισμένα περιοριστικά μέτρα κατά του Ιράν

(γ) Περαιτέρω, παρακαλούμε όπως μας απαντήσετε κατά πόσο, σε συνάρτηση και συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις της Δημοκρατίας κατά την εφαρμογή του Δικαίου της Ε.Ε. και inter alia των ανωτέρω νομοθετημάτων δευτερογενούς Δικαίου της Ε.Ε. (είτε άμεσα είτε έμμεσα δια της μεταφοράς του στην κυπριακή έννομη τάξη, αναλόγως περίπτωσης) θεωρείτε πως η Δημοκρατία έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ε.Ε.;

6. Θεωρείτε, ως νομικός σύμβουλος της Δημοκρατίας και των προαναφερθέντων προσώπων, ότι η Δημοκρατία και τα προαναφερθέντα πρόσωπα ως αντιπρόσωποι και/ή αξιωματούχοι και/ή υπηρέτες αυτής, έχουν ενεργήσει κατά πάντα ουσιώδη χρόνο στο πλαίσιο των υποχρεώσεων της Δημοκρατίας που απορρέουν από το Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο και συγκεκριμένα, χωρίς περιορισμό, τα ακόλουθα:-

(α) Το εθιμικό Διεθνές Δίκαιο και ιδιαίτερα, inter alia, τους κανόνες jus cogens
(β) Τις Συνθήκες της Γενεύης και ιδιαίτερα το Πρώτο και/ή το Δεύτερο Πρωτόκολλο στις Συνθήκες της Γενεύης (1977)
(γ) Το Ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ 1747 (2007)
(δ) Το Ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ 1803 (2008)
(ε) Τις ισχύουσες διεθνείς διμερείς και πολυμερείς συμβάσεις στις οποίες η Δημοκρατία είναι Συμβαλλόμενο Κράτος, ανάμεσα σε άλλες την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας;

7. Σε επιστολές μας προς το Υπουργικό Συμβούλιο ημερομηνίας 25/07/11 και 03/08/11 αντίστοιχα, οι οποίες έχουν κοινοποιηθεί σε εσάς, ζητούμε από το Υπουργικό Συμβούλιο να μας ενημερώσει κατά πόσο το πόρισμα της Μονομελούς Ερευνητικής Επιτροπής υπό τον κ. Πόλυ Πολυβίου θα δημοσιοποιηθεί μετά το πέρας της έρευνας της τελευταίας και την παράδοση του προς το Υπουργικό Συμβούλιο.

(α) Παρακαλούμε όπως έχουμε την δική σας ανταπόκριση στην ίδια ερώτηση, ήτοι κατά πόσο το Υπουργικό Συμβούλιο θα δημοσιοποιήσει το πόρισμα του κ. Πολυβίου

(β) Σας καλούμε, ως νομικό σύμβουλο του Υπουργικού Συμβουλίου, όπως μας απαντήσετε κατά πόσο είναι προς το δημόσιο συμφέρον – και ενδεχομένως ποια θα είναι η νομική συμβουλή σας προς το Υπουργικό Συμβούλιο - να υπάρξει δημοσιοποίηση του εν λόγω πορίσματος του κ. Πολυβίου.

Θεωρούμε πως οι Πελάτες μας έχουν πλήρες έννομο συμφέρον να λάβουν από εσάς ως το κατά νόμο και καθ’ ύλη αρμόδιο πρόσωπο τις απαντήσεις σας στα ανωτέρω ερωτήματα που άπτονται των διαφόρων φύσεων νομικών ευθυνών της Δημοκρατίας και των προαναφερθέντων προσώπων σε σχέση με τα Γεγονότα, ιδιαίτερα σε αυτά που αφορούν τις ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες των προσώπων που αναφέρονται στην παρούσα. Περαιτέρω, θεωρούμε ως υποχρέωση σας στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης, των αρχών της φυσικής δικαιοσύνης και υπό το Κράτος Δικαίου όπως μας απαντήσετε πλήρως σε όλα τα ανωτέρω ερωτήματα.

Συναδελφικά,

Δρ. Αναστάσιος Αντωνίου
και Δημήτρης Αραούζος
Δικηγόροι

Κοιν:
Μέλος Ερευνητικής Επιτροπής που διορίστηκε για διεξαγωγή έρευνας σχετικά με την έκρηξη που επισυνέβη την 11η Ιουλίου στην Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης», Κύριο Πόλυ Πολυβίου
(Φαξ: 22678011)

Πηγή: www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=55405
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες Αναρτήσεις