"...τ' αληθινό μπόι τ' ανθρώπου μετριέται πάντα με το μέτρο της λευτεριάς..." Γιάννης Ρίτσος --- "...το σκοτάδι δεν μπορεί να διώξει το σκοτάδι. Μόνο το φως μπορεί να το κάνει αυτό. Το μίσος δεν μπορεί να διώξει το μίσος. Μόνο η αγάπη μπορεί να το κάνει αυτό..." Martin Luther King --- "..από μεν ησυχίης και ραθυμίης ή δειλίη αύξεται, από δε τής ταλαιπωρίης και των πόνων αι ανδρείαι... Ιπποκράτης --- "...είναι αδύνατο να θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του και κυριαρχείται από αυτά..." Πυθαγόρας
  • Ο καρκίνος είναι ένας μύκητας ... ΚΑΙ είναι ιάσιμος!

  • Πατρίδα δεν είναι το κράτος

  • Θεραπεύστε το πεδίο σας – Θεραπεύστε το σώμα σας

  • Έχουμε φτάσει στο σημείο...Τώρα!

  • Το πραγματικό πρόσωπο της Ευρώπης - μια άλλη προσέγγιση

  • Η άγνωστη γνωστή πραγματικότητα που ζούμε!

  • ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ!

  • ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΘΕ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ!!!

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

PROPAGANDA (Προπαγάνδα) - Η ταινία που πρέπει να μπει σε κάθε σπίτι

http://www.nknews.org/wp-content/uploads/2013/02/propaganda-fake-north-korean-film-leads-to-downfall-of-south-korean-man.jpg
"...Εδώ είναι η επίσημη δήλωση που έδωσα στην ομοσπονδιακή αστυνομία στις 16 Ιουνίου 2012:

Σ’ ένα ταξίδι για να επισκεφθώ την οικογένεια μου τον Απρίλιο στη Σεούλ, με πλησίασε ένας άνδρας και μια γυναίκα που φερόταν να είναι αποστάτες από τη Βόρεια Κορέα. Μου 



παρουσίασαν ένα DVD που πρόσφατα ήρθε στην κατοχή τους και μου ζήτησαν να το μεταφράσω. Μου ζήτησαν επίσης να δημοσιεύσω την ολοκληρωμένη ταινία στο διαδίκτυο, έτσι ώστε να μπορεί να φτάσει στο παγκόσμιο ακροατήριο. Πίστεψα ό, τι μου είχαν πει και βάση αυτού είχε επιτευχθεί μια συμφωνία η οποία έγινε για να προστατευθεί η ταυτότητα τους αλλά και η δικιά μου.

Παρά τις ανησυχίες μου για το τι είχα δει όταν επέστρεψα σπίτι, προχώρησα στη μετάφραση και μετά στην ανάρτηση της ταινίας στο You Tube, λόγω της ιδιαιτερότητας του περιεχομένου της ταινίας. Τώρα έχω ήδη δημοσιοποιήσει την πεποίθησή μου ότι αυτή η ταινία δεν προοριζόταν ποτέ για το κοινό της DPRK (Κορέας). Αντ 'αυτού, πιστεύω ότι οι άνθρωποι αυτοί, οι οποίοι παρουσιάστηκαν σε μένα ως «αποστάτες», ήταν αποκλειστικά λόγω της φήμης μου ως μεταφράστρια και διερμηνέας.

Επιπλέον, πιστεύω τώρα πως οι άνθρωποι αυτοί εργάζονται για την DPRK. Το γεγονός ότι προχώρησα στη μετάφραση και δημοσίευση της ταινίας ασχέτως με την πεποίθηση της, δεν με καθιστά συνένοχο στην πρόθεσή τους να διαδώσουν την ιδεολογία τους. Επέλεξα να συνεχίσω τη δημοσίευση της ταινίας αυτής επειδή, ανεξάρτητα από το ποιος την έκανε, πιστεύω ότι οι άνθρωποι πρέπει να τη δούνε, λόγω των θεμάτων που εγείρει και στέκομαι στο δικαίωμά μου να τη δημοσιεύω για τους ανθρώπους που θέλουν να τη μοιραστούν αλλά και να τη συζητήσουν ελεύθερα μεταξύ τους..."

Sabine

Έχω μεταφράσει αυτή την ταινία, με αγγλική μεταγλώττιση και υποτίτλους, και μετά από νομική συμβουλή έχω αλλοιώσει την ταυτότητα του παρουσιαστή ή/και έχω σκοτεινιάσει με σκούρο χρώμα ορισμένα στοιχεία.

0:00 Εισαγωγή (Introduction)
6:54 Δημιουργία Ιδεών & Παραισθήσεων (Creating Ideas & Illusions)
16:48 Φόβος (Fear)
19:35 Θρησκεία (Religion)
25:00 Προσοχή στο 1% (Beware the 1%)
28:10 Μίμηση της Ψύχωσης (Emulating Psychosis)
31:21 Ξαναγράφοντας την Ιστορία (Rewriting History)
41:15 Η Γέννηση της Προπαγάνδας (The Birth of Propaganda)
45:49 Συγκαλύψεις και Παραλείψεις (Cover Ups and Omissions)
54:10 Συνενοχή (Complicity)
58:05 Λογοκρισία (Censorship)
1:01:50 Διεθνή Διπλωματία (International Diplomacy)
1:06:14 Τηλεόραση (Television)
1:08:11 Διαφήμιση (Advertising)
1:14:36 ​​Η Λατρεία των Διασημοτήτων (The Cult of Celebrity)
1:22:34 Απόσπαση της Προσοχής (Distraction)
1:28:01 Τρομοκρατία (Terrorism)
1:35:00 Η Επανάσταση Αρχίζει Τώρα (The Revolution Starts Now)

Δείτε την ταινία που ακολουθεί και μοιραστείτε την ελεύθερα αφού μας αφορά όλους...!

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Τελευταίες Αναρτήσεις